Gyakran ismételt kérdesek
Van-e a szálláshelyen recepció ? Hogyan történik a vendégfogadás?
A szálláshelyen nincs recepció, de a +36 30 634 3565-ös telefonszámon keressenek kérdéseikkel bizalommal.
Meglévő foglalásomat hogyan tudom módosítani, lemondi ?
Amennyiben közvetlenül nálunk foglalt, úgy e-mailben az info@morningsideapartman.hu e-mail címen névvel, foglalt időpont feltüntetésével. Amennyiben szallas.hu felületen foglalt hozzánk, a foglalás módosítását, lemondását ott tudja intézni. FELHÍVJUK FIGYELMÉT! Amennyiben a foglalás lemondására az érkezést megelőző 14 napon belül kerül sor, a befizetett előleg nem visszatéríthető.
Meddig módosíthatom ill. törölhetem a foglalásom díjmentesen?
Amennyiben a foglalás lemondására az érkezést megelőző 14 napon belül kerül sor, a befizetett előleg nem visszatéríthető.
Kell- e előleget fizetni? Mikor kell fizetni a foglalás értékét?
50% – os előleget kérünk be, az időponfoglalásoknál.
Hány órától lehet be - és kijelentkezni?
14:00 órától 19:00 óráig lehet elfoglalni az apartmanokat.
Kijelentkezni pedig 10:00 óráig szíveskedjenek!
Lehet- e előbb elfoglalni a szobát, ill. később elhagyni?
Amennyiben a foglalások száma lehetővé teszik igen, de minden esetben feltétlen szükséges az előzetes egyeztetés!
Lehet- e hitlkártyával, SZÉP kártyával fizetni?
Igen: Maestro, Visa, Mastercard típusú kártyákat fogadunk el. SZÉP kártyás fizetésekhez pedig használhatják MKB, OTP, K&H SZÉP kártyájukat.
Lehet-e a panzióban dohányozni?
Az épületben nem! Dohányozni a kialakított kijelölt dohányzóhelynél lehet.
Lehet-e háziállatot hozni?
Igen, térítés ellenében. Kérjük kedves vendégeinket, hogy (főként kutyák esetében) csak akkor hozzák kedvencüket, ha napközben is önökkel tud lenni!
Morningside apartmanjainkban: 2500 Ft /éj/állat
Kaució bejelentkezéskor: 20.000 ft, amelyet visszakap távozáskor ha nem történt károkozás.