Gyakran ismételt kérdesek

Van-e a szálláshelyen recepció ? Hogyan történik a vendégfogadás?

A szálláshelyen nincs recepció, de a ‭+36 30 634 3565‬-ös telefonszámon keressenek kérdéseikkel bizalommal.

Amennyiben közvetlenül nálunk foglalt, úgy e-mailben az info@morningsideapartman.hu e-mail címen névvel, foglalt időpont feltüntetésével. Amennyiben szallas.hu felületen foglalt hozzánk, a foglalás módosítását, lemondását ott tudja intézni. FELHÍVJUK FIGYELMÉT! Amennyiben a foglalás lemondására az érkezést megelőző 14 napon belül kerül sor, a befizetett előleg nem visszatéríthető.

Amennyiben a foglalás lemondására az érkezést megelőző 14 napon belül kerül sor, a befizetett előleg nem visszatéríthető.

50% – os előleget kérünk be, az időponfoglalásoknál.

14:00 órától 19:00 óráig lehet elfoglalni az apartmanokat. 
Kijelentkezni pedig 10:00 óráig szíveskedjenek!

Amennyiben a foglalások száma lehetővé teszik igen, de minden esetben feltétlen szükséges az előzetes egyeztetés!

Igen: Maestro, Visa, Mastercard típusú kártyákat fogadunk el. SZÉP kártyás fizetésekhez pedig használhatják MKB, OTP, K&H SZÉP kártyájukat.

Az épületben nem! Dohányozni a kialakított kijelölt dohányzóhelynél lehet.

Igen, térítés ellenében. Kérjük kedves vendégeinket, hogy (főként kutyák esetében) csak akkor hozzák kedvencüket, ha napközben is önökkel tud lenni!

Morningside apartmanjainkban: 2500 Ft /éj/állat
Kaució bejelentkezéskor: 20.000 ft, amelyet visszakap távozáskor ha nem történt károkozás. 

Scroll to Top